Monday 24 October 2011

Loppehelg :)

Jeg er stoffavhengig, jeg bare må handle stoff! Og etter en middels loppehøst så fant jeg masse i helga :-D Jeg og snart-3-åringen var sammen, så vi brukte litt tid å komme oss ned i kjelleren for å gå gjennom skattene, så jeg var redd for at det ikke kom til å være noe igjen. Er så typisk når man bruker litt tid på å finne stoffene så kommer man akkurat i tide til å se en annen bære på akkurat slike stoffer som du liker ;)

Litt småduker og to gardinfang i lappeteknikk.

To hekla tepper i oldemorsruter. Herlige farger!

Sengesett og metervare, de to nederste har jeg to sett av, resten er
enkle sengesett med unntak av det grønne som er metervare.

Bedre bilde av alle stoffene. Her er det mangemange meter med stoff!

I tillegg så fant jeg og snuppa "prinsessevinger" og en hel boks med retro-duplo! Vindeltrapp, takdeler med røde takstein, senger og en Duplomann som tydelig hadde Kjell Magne Bondevik som hårforbilde *fnis* Den ble selvsagt blandet med resten av duploen før jeg rakk å tenke på å ta bilde.

Mannen fant endel glass og keramikk, men ingenting som blir boende såvidt jeg fikk med meg. Noe blir nok byttet mot ting vi samler på, andre ting havner på QXL og/eller finn.no :)

4 comments:

  1. Gratulerer med stoff-fangsten!! Synes det er vanskeleg å gjere stoffkupp på loppis, men eg finn ofte bittesmå dukar *hehe*

    ReplyDelete
  2. Er sjelden jeg finner så mye som i helga, har blitt litt picky og sengetøy er jo ofte veldig utvaskede. Men denne gangen var jeg heldig, for alle de settene var veldig klare og fine i fargene! :) Havner endel slike bittesmå duker i posene mine også altså ;)

    ReplyDelete
  3. oj, mange tøffe stoffer her!
    god mandag til deg :)

    ReplyDelete
  4. Wowww! For en loppefangs! Skikkelig fine stoffer. Du var heldig. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...