Wednesday 5 October 2011

...og vi maler og vi maler...

Ting har plutselig tatt veldig mye tid, men nå er jeg i gang!

Da jeg åpna malingsspannet så ble jeg litt overrasket, den er mye lysere og grønnere prøven. Men jeg vet jo at den mørkner når den tørker ;)



Selv om det bare er en vegg så tar det litt tid å male gitt, må jo passe på at det blir pent i hjørner og opp mot tak, og ingen av delene er 90 grader. Det er jo litt avrundet. I tillegg må jeg jo male rundt vinduet. Men det blir greit nok, helt 100% er umulig å få til, hvertfall uten å hyre inn noen :)



Første strøket er ferdig, nå satser jeg på å få malt de to neste før ungene kommer hjem fra barnehagen. Min foreløpige reaksjon: dritkult! Og joda, rommet blir litt visuelt mindre, men det har mye mer karakter, er lunere, og jeg ser at en god del av tingene våre kommer til å komme bedre fram med denne fargen som bakgrunn! Gleder meg virkelig til å få alt på plass :-D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...